Lista mea de bloguri


sâmbătă, 27 februarie 2010

O zi ....

" Intradevar este o zi de primavara cu mult soare si cu florarese care vand ghiocei, acest simbol al primaverii.Nu stiu de ce in aceasta zi ma gandesc la tine, nu stiu carei cauza ,poate de vina aceasta zi de primavara,as vrea sa fii langa mine ,dar stiu ca nu se poate...vreau si iarasi vreau.Merg pe strada si ma uit la perechi de indragostiti care merg tinanduse de mana si in fiecare pereche exista acea chemare spre iubire.Poate prin aceasta pereche de indragostiti ne oglindim si noi doi,ah cat de fericiti am fi fost in aceasta zi de primavara daca am fi fost unul langa altul,dar totusi stiu ca te am langa inima mea si cat te iubesc n-am cuvinte sa ma exprim,e un sentiment care ma face foarte fericit.Poate va veni si ziua cand vom fi impreuna si vom fi foarte fericiti.
Cu toate ca suntem departe unul de altul noi trebue sa fim aproape cu sufletul si trebue sa invingem aceasta departare ori ce ar fi pentru ca de prea multe ori ne-am spus I love you , love me , love , si intradevar am trait aceasta love story si care a fost prima ta dragoste adevarata. "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu