Lista mea de bloguri


luni, 1 februarie 2010

Acolo unde ochiul inarmat cu viziunea frumosului vede cerul instelat

Tu crezi ca daca nu raspunzi la scrisorile mele,se schimba ceva?
Nu ai inteles,ca te iubesc de atunci de cand ne-am intalnit?
Cum crezi ca s-ar putea sa nu te mai iubesc intr-o zi?
Ce ar trebui sa se intample pentru asta.suferinta mea de acum e viata mea.Fara dragostea mea pentru tine nu ma mai inchipui in viata decat in stare de dementa,poate.Sa traiesc fara sa te iubesc ar fi pentru mine ca si cand nu as mai simti caldura soarelui,racoarea ploii,si totusi as trai.Vreau sa te iubesc totdeauna,nu vreau sa ma despart de sentimentul meu.Cred ca asta-i motivul pentru care nu vreau sa mor.
E adevarat ca ma linistisem.Daca ai fi fost fericita poate m-as fi resemnat,si cu timpul,cine stie.Dar asa?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu