Lista mea de bloguri


marți, 2 februarie 2010

Mars funebru

"Ningea bogat,si trist ningea,era tarziu
Cand m-a oprit,in drum,la geam clavirul
Si-am plans la geam,si m-a cuprins delirul
Amar, prin noapte, vantul fluiera pustiu.
Un larg si gol salon vedeam prin draperii
Iar la clavir o bruna despletita
Canta purtand o mantie cernita
Si trist canta gemand intre faclii.
Lugubrul mars a lui Chopin
Il repeta cu nebunie...
Si-n geam suna funebra melodie,
Iar vantul fluiera ca tipatul de tren.
Apoi veni si-o blonda in salon...
Si-aproape goala prinse,adormita,
De pe clavir,o scripca innegrita
Si urmari ,pierduta,marsul monoton.
Inalta,despletita,alba ca de var
Mi se parea Ofelia nebuna
Si lung gemea arcusu acum pe struna
Ingrozitorul mars,lugubru,funerar.
Cantau amar,era delir
Plangea clavirul trist,si violina
Facliile isi tremurau lumina
Clavirul catafalc parea si nu clavir.
Tarziu,murea clavirul lung gemand,
Luptau facliile in agonie...
Si-ncet se-ntinse o noapte de vecie
Si-n urma,greu,un corp am auzit cazand.
Vai,deatunci imi parea lumea si mai trista
Viata-i melodie funerara...
Si nu mai uit nebuna lautara
Si transfigurata, trista clavirista"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu