Lista mea de bloguri


miercuri, 14 aprilie 2010

de ce? si totusi....de ce?

De ce este atat de greu sa spui ceea ce simti.Nu sunt totusi sentimentele tale?Este atat de greu sa spui pur si simplu adevarul?Hm.Am spus ca nu,dar chiar trebue sa ma crezi?Acum ca totul sa terminat,si nu mai pot sa te mai intalnesc sa stii ca nu te voi uita.oricum tu mai invatat sa iubesc.Poate am sa iti mai scriu intr-o zi sa iti spun ca sunt bine.
Si acolo-n noaptea aceasta de nici o stea patrunsa
Mai simte ca zvacneste sub val o raza ascunsa
Esti tu,sfanta-amintire,ce-n umbra dormi acum!
Si patimile tale se irosesc cu anii
Ducand o masca,una,si alta un pumnal.
Precum comediantii cu zburdele lor stranii
Cand ceata li se pierde treptat dupa un deal.
Dar tu nu pieri ,iubire,lucesti cu vraja adanca,
Tu,candela sau torta-n amurgul pamantesc
Ne tii prin bucurie,mai mult prin lacrimi inca,
Cei tineri te blesteama,batranii te iubesc.
Dupa o anumita varsta,toti oamenii au impresia ca au naufragiat,ca si-au ratat viata,ca au trait o viata idioata,absurda-o viata care nu poate fi a lor,care nu poate fi decat viata altuia...Pentru ca avem o parere prea buna despre noi insine,si nu putem crede ca daca am fi trait intr-un adevar viata noastra,ea ar fi putut fi atat de idioata.
Dar ce poate  insemna o iubire?Cat poate ea dura?Nimic nu dureaza in lumea asta.,totul trece,totul se preface,totul moare ca sa se nasca din nou,altfel,in alta parte,cu alti oameni.

Un comentariu:

  1. Eu cam spun ce simt,chiar daca stiu ca de multe ori nu-i bine.Te eliberezi,nu mai stai apoi cu gandul ca "daca spuneam cum era?".Nu,asta e,o zic si nu astept sa mi se impartaseasca sentimentele,dar cand simt ceva spun.

    RăspundețiȘtergere